Tematická zpráva - Kombinovaná výuka
24.09.2025
Kombinovaná výuka, tedy systematické střídání prezenční a distanční formy vzdělávání, byla v českých školách testována v rámci pokusného ověřování od roku 2021. Nová tematická zpráva ČŠI shrnuje zkušenosti základních a středních škol a hodnotí její dopady na výsledky vzdělávání.
Zjištění ukazují, že přínos kombinované výuky se projevuje zejména na středních školách a u odborných a praktických předmětů, zatímco v základních školách a u hlavních všeobecných předmětů je její vliv spíše nevýrazný. Významnou roli hraje kvalita asynchronní části a také cílená podpora žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zpráva přináší i doporučení, jak kombinovanou výuku lépe nastavit a systematicky vyhodnocovat její výsledky.
Tematická zpráva ve formátu elektronické publikace:

Ke stažení ve formátu pdf.



Shrnutí ke stažení v pdf.