Tematická zpráva – Vnější faktory ovlivňující kvalitu vzdělávání v ZŠ

Kvalita vzdělávání představuje složitý a mnohovrstevnatý koncept, který je ovlivňován faktory na různých úrovních – od jednotlivce, přes třídu a školu, až po celý vzdělávací systém. Zkoumání vztahů mezi vnějšími faktory vzdělávání a jednotlivými složkami kvality vzdělávání, stejně jako pochopení mechanismů, které tyto vztahy utvářejí, je klíčovým předpokladem pro kvalifikované rozhodování jak na úrovni vzdělávací politiky, tak v rámci každodenní praxe. Právě tímto směrem byl zaměřen hlavní cíl tematického šetření realizovaného Českou školní inspekcí, které se soustředilo na analýzu vnějších faktorů ovlivňujících vzdělávání v segmentu základních školCílem tematické zprávy je upozornit na některé méně zmiňované souvislosti, jež mají vliv na kvalitu vzdělávání, a tím přispět k rozvoji diskuse o zásadních otázkách českého vzdělávacího systému.

Tematická zpráva ve formátu elektronické publikace:
Vnejsi-faktory,-ElPublik.png
Ke stažení ve formátu pdf


Vnejsi-faktory_shrnuti_1-(3).png
Vnejsi-faktory_shrnuti_2.png
Vnejsi-faktory_shrnuti_3.png
Vnejsi-faktory_shrnuti_4.png
Shrnutí ke stažení ve formátu pdf