Výsledky mezinárodního šetření TALIS 2018
19.06.2019
Česká školní inspekce zveřejňuje výsledky mezinárodního šetření o vyučování a učení TALIS 2018 poskytující komentovaná data ve vztahu k profesnímu rozvoji a sebedůvěře učitelů, k překážkám, které z pohledu učitelů komplikují efektivní vedení vzdělávacího procesu, k vlastním proměnám výuky i k pojetí učitelské profese jako takové.
Mezinárodní šetření o vyučování a učení (
Teaching and Learning International Survey - TALIS) je projektem Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD).
Cyklus tohoto šetření je
pětiletý a zapojováni jsou do něj
učitelé a ředitelé škol na úrovni ISCED 2 (v ČR jde o 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia).
Národní zpráva
ve formátu elektronické publikace:
Ve formátu pdf ke stažení
zde.
Vybraná zjištění za ČR (Country note)
ve formátu elektronické publikace:
Ve formátu pdf ke stažení
zde.
Infografika
TALIS videa
Videoprezentace se zaměřením na profesní rozvoj učitelů:
Učitelé odpovídali na mnoho otázek o vzdělávání. Ve videu je pohled zahraničních učitelů:
Jak jsou učitelé v jiných zemích otevřeni ke změnám a inovacím ve výuce: