Sekundární analýza: Znaky základních škol s výrazným posunem v národních testováních
11.06.2024
Česká školní inspekce realizovala ve školních letech 2016/2017 a 2021/2022 rozsáhlá zjišťování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníku základních škol ve vzdělávacích oblastech český jazyk a matematika. Tím, že žáci více než 500 základních škol absolvovali v obou školních letech testování ve stejném předmětu i ročníku, vznikají dvě zajímavé otázky: Lze mezi oběma školními roky identifikovat základní školy, jejichž žáci zaznamenali výrazný posun v předmětově a ročníkově si odpovídajících testováních? Jaké jsou znaky základních škol, u nichž byl zaznamenán výrazný posun v předmětově a ročníkově si odpovídajících testováních? Právě na tyto dvě otázky se sekundární analýza zaměřuje.
Sekundární analýza ve formátu elektronické publikace:
![](/getmedia/13c41147-873d-4231-88b9-4ee12aac3b45/SA_znaky_zs_posun_v_testovanich.png.aspx?width=475&height=238)
Ke stažení ve fromátu pdf.
![](/CSICR/media/Prilohy/2024_p%c5%99%c3%adlohy/Dokumenty/SA_letak_zs_posun_v_testovanich_2.png)
Leták ve formátu
pdf.