V Ý R O ČN Í Z P R ÁVA ČE S K É ŠKO L N Í I N S P E KC E Z A ŠKO L N Í R O K 2 0 1 4 /2 0 1 5 194 Tabulka B 11 Hodnocení klimatu na úrovni školy Sledované ukazatele MŠZŠSŠŘeditel Učitel Ředitel Učitel Ředitel Učitel Ve škole je k dispozici dostatek vyhovujících vyučovacích pomůcek.1,68 1,64 1,75 1,68 1,86 1,78 Ve škole převládá spokojenost s pracovním zázemím pedag. pracovníků (kabinety, sborovna).1,92 1,79 1,94 1,68 1,85 1,66 Ve škole převažuje celková spokojenost s materiálně-technickým vybavením školy.1,85 1,79 1,87 1,77 1,99 1,89 Učitelé a děti/žáci spolu dobře vycházejí.1,27 1,25 1,52 1,63 1,67 1,72 Názory kolegů jsou vzájemně respektovány.1,41 1,45 1,56 1,62 1,71 1,73 Pedagogičtí pracovníci mají možnost podílet se na rozhodování o škole.1,34 1,87 1,47 2,09 1,59 2,45 Komunikace mezi vedením školy a učiteli je bezproblémová.1,36 1,50 1,46 1,58 1,61 1,75 Škola efektivně spolupracuje s místními organizacemi.1,45 1,52 1,47 1,61 1,49 1,79 * Hodnocení proběhlo na škále 1–4, kde 1 = rozhodně ano a 4 = rozhodně ne, tzn. čím vyšší je hodnota průměru, tím vyšší je míra nesouhlasu s danou položkou.