V Ý R O ČN Í Z P R ÁVA ČE S K É ŠKO L N Í I N S P E KC E Z A ŠKO L N Í R O K 2 0 1 4 /2 0 1 5 101 ka“, „odloučené pracoviště“), jak vyplývá z grafu 16. V této skutečnosti se tak odráží fakt, že na každou ZUŠ připadají téměř dvě pobočky a jejich počet rostl rychleji než počet žáků (graf 17). Důvodem nárůstu nových poboček byla reakce zřizovatelů na zájem o umělecké vzdělá-vání, na zvyšující se počet žáků, na širší dostupnost v menších a vzdálenějších městech nebo obcích. Zajišťování značné části výuky na odloučených pracovištích kladlo zvýšené nároky na každodenní organizaci vzdělávání i na funkčnost vnitřního organizačního systému. Graf 16 Vývoj počtu škol a poboček ZUŠ v letech 2009/2010 – 2014/2015 482 485 485 486 486 487 696 821 837 839 905 915 660 680 700 720 740 760 780 800 820 840 860 880 900 920 940 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 pocet škol pocet pobocek Školní rok pocet škol pocet pobocek Graf 17 Vývoj počtu poboček ZUŠ a jejich žáků v letech 2009/2010 – 2014/2015 230 352 234 565 237 309 240 794 242 837 244 349 696 821 837 839 905 915 650 700 750 800 850 900 950 220 000 225 000 230 000 235 000 240 000 245 000 250 000 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 pocet žáku pocet pobocek Školní rok pocet žáku pocet pobocek