T E MAT I C K Á Z P R ÁVA P R O B L E MAT I K A P É ČE P O S K Y TOVA N É V P P P A S P C ŽÁ K ŮM S L M P A P R O B L E MAT I K A A S I S T E N T Ů P E DAG O G A 16 Z meziročního srovnání vyplývá, že počet klientů, kterým byla diagnóza LMP nově při-psána, se příliš nezměnil (pokles o 3 %). Podobné zůstaly také podíly doporučení vzděláva-cích programů klientům s LMP. Do běžné základní školy bylo ve školním roce 2013/2014 individuálně integrováno o 2,7 % více klientů s LMP.Ve srovnání s rokem 2012/2013 bylo ve školním roce 2013/2014 pozváno o 14,2 % více klientů s LMP ke kontrolnímu vyšetření. Podíl klientů, kteří se k přešetření skutečně dosta-vili, se meziročně nezměnil, stejně jako podíl klientů, u nichž kontrolní vyšetření nevedlo ke změně ve školském zařazení. Z analýzy dále vyplývá, že k přeřazení mezi programy RVP ZV přílohy upravující vzdělá-vání žáků s LMP a RVP ZV docházelo ve školním roce 2013/2014 v menší míře než ve škol-ním roce 2012/2013. Nárůst o 10,7 % byl však zaznamenán z hlediska jiné změny vzdě-lávacího plánu (např. vzdělávání podle RVP ZŠS nebo jiná varianta vzdělávacího plánu). V důsledku kontrolního vyšetření došlo častěji k zařazení do individuální integrace v běžné základní škole (o 3,9 %).Tabulka 27 Kontrolní vyšetření klientů s LMP – meziroční srovnání Kontrolní vyšetření klientů s LMP 2012/2013 2013/2014 Rozdíl (v %)Počet klientů pozvaných ke kontrolnímu vyšetření 8 832 10 289 + 14,2 Podíl klientů, kteří se skutečně dostavili ke kontrolnímu vyšetření 89,5 89,6 + 0,1 Podíl klientů, u kterých kontrolní vyšetření nevedlo ke změnám ve školském zařazení 90,2 90,1 - 0,1 Doporučení změny vzdělávacího programu 2012/2013 2013/2014 Rozdíl (v %)Z RVP ZV – LMP do RVP ZV 17,0 12,2 - 4,8 Z RVP ZV do RVP ZV – LMP 63,2 57,3 - 5,9 Jiná změna vzdělávacího plánu 19,8 30,5 + 10,7 Změna zařazení klienta 2012/2013 2013/2014 Rozdíl (v %)Do individuální integrace na běžné ZŠ26,4 30,3 + 3,9 Do vzdělávání ve škole/třídě pro žáky se SVP 73,6 69,7 - 3,9