T E MAT I C K Á Z P R ÁVA P R O B L E MAT I K A P É ČE P O S K Y TOVA N É V P P P A S P C ŽÁ K ŮM S L M P A P R O B L E MAT I K A A S I S T E N T Ů P E DAG O G A 4 Tabulka 2 Přehled zapojených ŠPZ podle kraje Kraj PPP SPC Celkem ŠPZ Praha 10 20 30 Středočeský 2 14 16 Jihočeský 1 6 7 Plzeňský 1 5 6 Karlovarský 1 2 3 Ústecký 1 9 10 Liberecký 4 5 9 Královéhradecký 1 6 7 Pardubický 2 5 7 Vysočina 5 4 9 Jihomoravský 6 11 17 Olomoucký 1 7 8 Zlínský 1 3 4 Moravskoslezský 6 10 16 Celkem 42 107 149 Dotazník se skládal ze tří částí – z části, která se vztahovala k problematice klientů s LMP ve školním roce 2012/2013, z části, která se týkala problematiky klientů s LMP ve škol-ním roce 2013/2014, a z části zaměřené na problematiku asistentů pedagoga ve školním roce 2013/2014, která s předchozími dvěma částmi nesouvisela. Z tohoto důvodu uvedl své odpovědi v každé části odlišný počet zařízení.1 Zjištění za školní rok 2012/2013 1.1 Nově diagnostikovaní klienti V první části dotazníku byly otázky zaměřeny na oblast diagnostiky nových klientů s LMP a jejich zařazování do vzdělávacích programů. Tabulka 3 Nově diagnostikovaní klienti ve školním roce 2012/2013 Nově diagnostikovaní klienti PPP SPC Celkem Počet Podíl Počet Podíl Počet Podíl Nově připsána diagnóza 1 756 –2 288 –4 044 –Z toho předáno do hlavní péče jiného ŠPZ 525 29,9 163 7,1 688 17,0 Ve školním roce byla diagnóza LMP nově připsána 4 044 klientům. Z toho 17 % bylo pře-dáno do hlavní péče jiného zařízení (to znamená, že reálný počet žáků, kterým byla diagnóza