T E MAT I C K Á Z P R ÁVA P R O B L E MAT I K A P É ČE P O S K Y TOVA N É V P P P A S P C ŽÁ K ŮM S L M P A P R O B L E MAT I K A A S I S T E N T Ů P E DAG O G A 2 OBSAH Úvod . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3 1 Zjištění za školní rok 2012/2013. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4 1.1 Nově diagnostikovaní klienti . 4 1.2 Kontrolní vyšetření klientů s LMP. .5 2 Zjištění za rok 2013/2014. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 2.1 Nově diagnostikovaní klienti . 7 2.2 Kontrolní vyšetření klientů s LMP. .8 2.3 Asistenti pedagoga ve školním roce 2013/2014. .14 Závěry. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15