V Ý R O ČN Í Z P R ÁVA ČE S K É ŠKO L N Í I N S P E KC E Z A ŠKO L N Í R O K 2 0 1 4 /2 0 1 5 111 Graf 22 Cíl vyučovací lekce je jasně stanoven a žáci s ním byli srozumitelně seznámeni – podíl hodin (v %)73,2 71,1 82,5 70,8 77,2 22,0 23,7 14,7 24,7 17,5 4,8 5,2 2,8 4,5 5,3 0 %10 %20 %30 %40 %50 %60 %70 %80 %90 %100 %celkem hudební výtvarný tanecní ano cástecne ne literárne-dramatický Graf 23 Využité metody práce jsou účinné ve vztahu k naplnění stanoveného cíle – podíl hodin (v %)76,4 75,7 81,1 76,4 71,9 21,2 22,3 16,8 21,3 21,1 2,4 2,1 2,1 2,2 7,0 0 %10 %20 %30 %40 %50 %60 %70 %80 %90 %100 %celkem hudební výtvarný tanecní literárne--dramatický ano cástecne ne Graf 24 Vzdělávací cíl byl splněn – podíl hodin (v %)74,8 73,7 79,0 75,3 75,0 20,9 21,7 19,6 21,3 14,3 4,4 4,6 1,4 3,4 10,7 0 %10 %20 %30 %40 %50 %60 %70 %80 %90 %100 %celkem hudební výtvarný tanecní -dramatický ano cástecne ne literárne-