67 ÚLOHY PRO ROZVOJ DOVEDNOSTÍ 1. STUPEŇ ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ÚLOHA F.1 Anna má tyto karty s čísly. 1 8 6 5 2 Které nejmenší trojciferné číslo z nich může sestavit? Každou kartu smí použít jen jednou.ÚLOHA F.2 Na obrázku jsou čtyři karty s čísly.Vytvoř z nich dvě dvojciferná čísla tak, aby jejich:a) součet byl co nejmenší; b) součet byl co největší;c) rozdíl byl co nejmenší; d) rozdíl byl co největší;e) součin byl co nejmenší; f) součin byl co největší.ÚLOHA G.1 Výsledek kterého výpočtu je nejblíže k 9 · 22?A) 5 · 20 B) 5 · 25 C) 10 · 20 D) 10 · 25 ÚLOHA G.2 Výsledek kterého výpočtu je nejblíže k 99 · 8?A) 100 · 5 B) 99 · 10 C) 100 · 10 D) 100 · 8 ÚLOHA H.1 Zakroužkuj každé číslo, kterým je dělitelné číslo 12. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ÚLOHA H.2 Spolužáci jeli na výlet lyžovat do Alp. Během výletu jeli na lanovce dvojsedačkové, jiný den na třísedačkové, jindy zase na čtyřsedačkové a šestisedačkové. Kolik spolužáků bylo na výletě, když pokaždé všichni úplně za plni li několik sedaček, nikdo cizí k nim nepřisedl a nikdy jim na sedačce nezbylo žádné místo. Dále víme, že spolužáků bylo méně než 20.1 8 6 5