42 ÚLOHA A.7 Eliška se chystala provést pokus. Připravila si k měření následující tabulku.Množství krupicového cukru Množství vody Teplota vody Čas rozpouštění 2 lžičky půl hrnečku 15 ° C 2 lžičky půl hrnečku 30 ° C 2 lžičky půl hrnečku 45 ° C 2 lžičky půl hrnečku 60 ° C 2 lžičky půl hrnečku 75 ° C Napiš, co asi chtěla ve svém pokusu zjistit.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .ÚLOHA A.8 Vašek se rozhodl provést během jednoho týdne jednoduchý výzkum. Svá zjištění zanesl do tabul-ky.Dny v týdnu Teplota vzduchu v 9 hod., ve ° C Teplota vzduchu v 18 hod., ve ° C Srážky v 18 hod.,v mm Pondělí 5 12 0 Úterý 7 14 0 Středa 8 11 4 Čtvrtek 3 7 1 Pátek 3 12 0 Sobota 6 15 2 Neděle 9 17 0 Co tímto výzkumem Vašek NEMOHL zjistit?A) Jaká teplota vzduchu bude v příštím týdnu. B) Který den v daném týdnu měl největší rozdíl mezi ranní (v 9 hod.) a večerní teplotou (v 18 hod.).C) Ve kterém dni v daném týdnu nejvíce pršelo. D) Který večer (tj. 18 hod.) byl v tomto týdnu nejchladnější.ÚLOHA A.9 Petr dostane do rukou dvě stejně vypadající malé lesklé kostičky, které drží u sebe. Tyto dvě kos-tičky od sebe může odtrhnout a oddálit. Pokud je však pustí, vrátí se opět k sobě. 1. O jaké předměty se může jednat? Správnou odpověď (odpovědi) zakroužkuj.dva magnety – magnet a ocelová kostička – dvě ocelové kostičky – ani jedna z uvedených mož-ností není správná 2. Popiš pokus, který by Petr měl provést, aby zjistil, o jaké typy předmětů se jedná.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .