33 příloha 1 Střední vědomostní úroveň (od 475 bodů)Žák rozpoznává některé základní informace sou-visející s charakteristickými rysy živých orga-nizmů, s jejich rozmnožováním a životními cykly a s tím, že se vzájemně ovlivňují se životním pro-středím; prokazuje určité pochopení biologie člo-věka a lidského zdraví. Žák zná určité vlastnosti hmoty a světla, elektřiny a energie, sil a pohybu. Zná některá základní fakta o sluneční soustavě a začíná chápat fyzikální vlastnosti Země a pro-blematiku zemských zdrojů. Umí interpretovat informace z obrázkových diagramů a používat konkrétní znalosti v reálných situacích.Nízká vědomostní úroveň (od 400 bodů)Žák prokazuje znalost některých jednoduchých skutečností o lidském zdraví, o ekosystémech, o chování zvířat a o jejich fyzických rysech. Také prokazuje některé základní znalosti o energii a o fyzikálních vlastnostech hmoty. Žák interpre-tuje jednoduché diagramy, doplní jednoduché tabulky a je schopen napsat krátké odpovědi na otázky vyžadující konkrétní informace. opice krokodýl kobylka chobotnice V odpovědích na následující otázky využij zvířata z obrázku. Na linky dole napiš název správného zvířete.Které zvíře má vnitřní kostru a krmí mláďata mlékem?____________________________ Které zvíře má vnější kostru a tři páry nohou?____________________________ Které zvíře má měkké tělo a nemá kostru?____________________________ Úloha: Na obrázku je elektrický obvod se žárovkou a baterií. Kterým z uvedených předmětů musíš propojit body 1 a 2, aby žárovka svítila?Bod 1 Bod 2 A) železný hřebík B) plastová lžička C) gumový pásek D) dřevěný klacík Úloha: