4.3. Konkrétní plán a realizace hodiny..................................................31 4.3.1 Doplňující úlohy ............................................................37 4.3.2 Návodné otázky a instrukce pro slabší žáky při samostatném řešení úlohy 3 (řádek 5a tabulky)...........................................................38 5 Přímá a nepřímá úměrnost.............................................................39 5.1 Záležitosti kurikula...............................................................39 5.2 Cíle experimentálních hodin a vyučovací přístupy ....................................39 5.3 Příprava experimentálních hodin ..................................................40 5.4 Konkrétní plán a postřehy z realizace hodiny ........................................40 5.5 Závěr...........................................................................47 6 Pythagorova věta .....................................................................49 6.1 Charakteristika školy .............................................................49 6.2 Složení týmu ....................................................................49 6.3 Organizace činnosti týmu .........................................................50 6.4 Proces přípravy vyučovací hodiny ..................................................50 6.5 Výběr tématu....................................................................51 6.5.1 Zařazení tématu do kurikulárních dokumentů ..................................52 6.8 Cíle vyučovací hodiny z hlediska žáků ..............................................52 6.9 Plán a realizace hodiny ...........................................................53 6.10 Popis realizace..................................................................55 6.11 Reflexe vyučující................................................................58 Literatura ............................................................................59