79 Analytická zpráva z šetření TALIS 2013 Analytická zpráva byla zpracována kolektivem složeným z pracovníků České školní inspekce a externích institucí. Česká školní inspekce usiluje o úzkou spolupráci s nejrůznějšími institucemi zabývajícími se teoretickými či praktickými aspekty školství a vzdělávání, s cílem propojovat vědecké přístupy a fundovaná akademická zjištění s poznatky přímé pedagogické praxe a s podklady vzešlými z inspekční či projektové činnosti. Všichni autoři publikace byli součástí projektového týmu České školní inspekce, vedení jejich domovských institucí za jejich laskavé uvolnění pro práci na tomto projektu Česká školní inspekce děkuje. Na publikaci spolupracovali: Mgr. Vendula Kašparová (Česká školní inspekce) Mgr. Anna Holečková, Ph.D. (Scio) Mgr. Jan Hučín (Scio) doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed. (Institut výzkumu školního vzdělávání PedF MU Brno) Mgr. Petr Najvar, Ph.D. (Institut výzkumu školního vzdělávání PedF MU Brno) doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D. (Institut výzkumu školního vzdělávání PedF MU Brno) Mgr. Eva Potužníková (samostatné expertní činnosti v oblasti vzdělávání) PhDr. Ing. Petr Soukup (Institut sociologických studií FSV UK Praha) Mgr. Martina Ševců (Česká školní inspekce) Za přečtení publikace ve fázi její přípravy a za cenné připomínky děkujeme RNDr. Janě Palečkové (Česká školní inspekce) a Mgr. Jaroslavu Šterclovi (Asociace pedagogů základního školství ČR). Jazykové korektury: PaedDr. Marie Javorková Tato publikace byla vydána jako plánovaný výstup projektu Kompetence III spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Česká školní inspekce Praha 2015