77 OECD (2014). TALIS 2013 Results: an international perspective on teaching and learning. TALIS. OECD publishing [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://dx.doi.org/10.1787/9789264196261-en Píšová, M., & Duschinská, K. (2011). Mentoring v učitelství. Praha: Pedagogická fakulta UK. Pol, M., Hloušková, L., Lazarová, B., Novotný, P., & Sedláček, M. (2013). Když se školy učí. Brno: Masarykova univerzita. Průcha, J. (2002). Sociální klima ve třídách českých škol: Porovnání nálezů z empirických šetření. Sborník prací filozofické fakulty Brněnské univerzity. Studia paedagogica, 7, 63–76 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/375/531 Průcha, J. (2004). Interkulturní psychologie. Sociopsychologické zkoumání kultur, etnik, ras a národů. Praha: Portál. Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. (2003). Pedagogický slovník, Praha: Portál. Robinson, V., Hohepa, M., & Lloyd, D. (2009). School leadership and student outcomes: Identifying what works and why: Best evidence synthesis. Wellington: New Zealand, Ministry of Education. Roth, K. J., Druker, S. L., Garnier, H., Lemmens, M., Chen, C., Kawanaka, T., & Gallimore, R. (2006). Teaching science in five countries: Results from the TIMSS 1999 video study. Washington, DC: U.S. Department of Education. Santiago, P., Gilmore, A., Nusche, D., & Sammons, P. (2012), OECD Reviews of Evaluation and Assessment in Education: Czech Republic 2012. OECD Publishing [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.oecd-ilibrary.org/education/oecd-reviews-of-evaluation-and-assessment-in-education-czech-republic-2012_ 9789264116788-en Sedláček, M. (2008). Řízení školy na vesnici: Případová studie. Studia Paedagogica, 13(1), 85–101 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/197 Seebauerová, R. (2007). Proměny subjektivních teorií u studentů učitelství od začátku studia do konce čtvrtého semestru. Pedagogická orientace, 17(3), 53–65 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2007/pedor07_ 3_ promenysubjektivnichteoriistudentuucitelst vi_ seebauerova.pdf Seidel, T., & Prenzel, M. (2006). Stability of teaching patterns in physics instruction: Findings from a video study. Learning and instruction, 16(3), 228–240. Seidel, T., Prenzel, M., Rimmele, R., Dalehefte, I. M., Herweg, C., Kobarg, M., & Schwindt, K. (2008). Pohledy na výuku fyziky v Německu: souhrnné výsledky videostudie IPN. Orbis scholae, 2(1), 115–136 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.orbisscholae.cz/archiv/2008/2008_ 1_ 06.pdf Senge, P. (1990). The Fifth Discipline. New York: Doubleday. Scheerens, J. (Ed.) (2012). School leadership effects revisited: Review and meta-analysis of empirical studies. London: Springer. Starý, K., Dvořák, D., Greger, D., & Duschinská, K. (2012). Profesní rozvoj učitelů: Podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků. Praha: Karolinum. Stodolsky, S. S. (1988). The subject matters. Chicago: University of Chicago Press.