74 Literatura Bandura, A. (1986). Social Foundations of Thought and Action: A Social Cognitive Theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall. Bandura, A. (1995). Self-efficacy in changing societies. Cambridge university press: UK [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://catdir.loc.gov/catdir/samples/cam034/94049049.pdf Bubb, S., & Earley, P. (2010). Helping staff develop in schools. London: Sage CIPD. Centrum pro výzkum veřejného mínění, Sociologický ústav AV ČR (2014). Prestiž povolání – červen 2013 (Tisková zpráva) [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://cvvm.soc.cas.cz/media/com_ form2content/documents/c1/a7054/f3/eu130903.pdf Creemers, B. P. M., & Reetzig, G. J. (1996). School level conditions affecting the effectiveness of instruction. School Effectiveness and School Improvement, 7(3), 197–228 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.highreliabilityschools.co.uk/_ resources/files/downloads/effectiveness/bcgr1996.pdf Gavora P., & Majerčíková, J. (2012). Vnímaná zdatnosť (self-efficacy) učiteľa: oblasť vyučovania a oblasť spolupráce s rodičmi. Pedagogická orientace 22(2), 205–221 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/pedor12_ 2_ vnimana_ gavoramajercikova.pdf Goleman, D., Boyatzis, R., & McKee, A. (2002). The New Leaders: Transforming the Art of Leadership into the Science of Results. London: Little Brown. Gracová, B., & Labischová, D. (2012). Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách. Pedagogická orientace, 22(4), 516–543 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/pedor12_ 4_ dejepis_ gracovalabischova.pdf Grossman, P. L., & Stodolsky, S. S. (1995). Content as context: The role of school subjects in secondary school teaching. Educational Researcher, 24(8), 5–11 [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://edr.sagepub.com/content/24/8/5 Hattie, J. (2009). Visible learning: A synthesis of over 800 meta-analysises relating to achievement. London: Routledge. Havlínová M. (Ed.). (1998). Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál. Hiebert, J., Gallimore, R., Garnier, K., Bogard Givvin, K., Hollingsworth, J., Jacobs, J., & Stigler, J. W. (2003). Teaching mathematics in seven countries. Results from the TIMSS 1999 video study. Washington, DC: U.S. Department of Education [cit. 21. 11. 2014]. Dostupné z: http://nces.ed.gov/pubs2003/2003013.pdf Höfer, G., Půlpán, Z., & Svoboda, E. (2005). Výuka fyziky v širších souvislostech – názory žáků. Výzkumná zpráva o výsledcích dotazníkového šetření. Plzeň: PdF ZČU. Dostupné z: http://kdf.mff.cuni.cz/vyzkum/materialy/vyuka_ fyziky_ v_ sirsich_ souvislostech.pdf