53 Tři školní koordinátoři také uvedli, že vše proběhlo v pořádku, resp. že sběr dat byl bezproblémový, sedm školních koordinátorů zde poděkovalo za novou zajímavou zkušenost a příležitost vyjádřit své názory (jednou s oceněním toho, že „otázky kladené v dotazníku odpovídaly současným trendům a politice ve školství“) a další popřál/a „hodně zdaru i v dalších aktivitách“. K pozitivním vyjádřením lze zařadit i čtyři reakce školních koordinátorů, že jsou zvědaví na výsledky, příp. tři poznámky, že školní koordinátoři doufají v jejich dobrou využitelnost. Tři školní koordinátoři obdobně napsali, že šetření považují za důležité a jsou rádi, že se realizuje i v ČR, resp. že školní koordinátor dobře chápe význam srovnávacího mezinárodního šetření, tedy pro něj nebylo těžké přesvědčit pár méně ochotných kolegů o potřebě vyplnit dotazník. Další školní koordinátor zde uvedl, že jej dotazník přiměl k zamyšlení nad efektivitou a kvalitou práce a jeden školní koordinátor poznamenal, že by podobné šetření mohlo být realizováno i pro učitele prvního stupně. Pokud jde o praktické poznámky a připomínky, jeden školní koordinátor navrhnul, že by bylo dobré zařadit mezi dotazované automaticky i školního koordinátora – lépe by si pak udělal představu o tom, co a jak je potřeba, a další školní koordinátorka pak napsala, že byla „mile překvapena v oblasti snadného přístupu k dotazníkům v elektronické podobě“. Jeden školní koordinátor uvedl přání, že by rád jako ředitel školy dostal zprávu, do jaké míry se jeho odpovědi liší od učitelských (samozřejmě u relevantních zadání), aby s případnými disproporcemi mohl něco dělat. To však vzhledem k požadavku zachování anonymity respondentů a důvěrnosti jejich odpovědí není možné, tedy byl v tomto smyslu vyrozuměn. Dva školní koordinátoři zde uvedli přání, aby podobná šetření nezasahovala do přijímacího řízení a maturitních zkoušek, jeden uvedl, že dotazníky byly příliš rozsáhlé, a další, že přepočítávat v dotazníku vyučovací hodiny na 60 minut není vhodné, když vyučovací hodiny u nás trvají 45 minut. Jeden školní koordinátor napsal, že se dotazníky týkaly oblastí, které byly příliš subjektivní, a další, že nemůže vyloučit, že i když byli učitelé motivováni a výsledky šetření by měly pomoci zlepšit i jejich práci, mohlo se stát, že někteří dotazník vyplnili formálně (často se údajně setkává s názorem, že učitelé považují státní politiku v oblasti školství za nekoncepční a ztrácejí v ni důvěru). Nakonec jeden školní koordinátor byl názoru, že by peníze vynaložené na takové šetření ve škole uměli využít účelněji.