47 termín (říjen až listopad), jeden říjen až listopad nebo únor až březen, jedna školní koordinátorka by uvítala březen (protažení sběru dat do konce dubna škole zřejmě nevyhovovalo, nicméně si mohli ve škole sběr dat naplánovat pouze na březen) a další uvedla duben až květen (zřejmě tedy škole naopak nevyhovoval březen). Jedna školní koordinátorka pouze uvedla požadavek, aby sběr dat nezasahoval do přijímacího řízení a maturit. V souladu s tímto posledním požadavkem pak načasování sběru dat vyhovovalo více základním školám než gymnáziím, která byla zaneprázdněna přípravou maturitních a přijímacích zkoušek. Tabulka č. 47 Vhodnost načasování sběru dat – dle druhu školy (v %) ano ne Celkem ZŠ 99,4 0,6 100,0 G 87,2 12,8 100,0 ZŠ a G 100,0 — 100,0 Celkem 97,3 2,7 100,0 Pozn.: počet ZŠ a G = 3 školy Z tabulky je též zřejmé, že všichni tři školní koordinátoři působící ve školách, které poskytovaly výuku v obou programech, hodnotili načasování jako vyhovující. Dále byli školní koordinátoři dotázáni, nakolik bylo pro ně obtížné zajistit sběr dat. Tabulka č. 48 Do jaké míry bylo pro školní koordinátory obtížné zajistit sběr dat? Abs. % snadné, vše proběhlo bez potíží 108 49,1 relativně snadné, menší problémy byly vyřešeny 101 45,9 nebylo to lehké, ale poradil/a jsem si 11 5,0 zvládl/a jsme to, ale musel/a jsme se potýkat se závažnými problémy – – kvůli závažným problémům nebyla vyplněna ani polovina dotazníků – – Celkem 220 100,0 Graf č. 27 Do jaké míry bylo pro školní koordinátory obtížné zajistit sběr dat? 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% snadné, vše proběhlo bez potíží relativně snadné, menší problémy byly vyřešeny nebylo to lehké, ale poradil/a jsem si