39 Jak bylo výše uvedeno, někteří školní koordinátoři shledávali jako problematické přesvědčit respondenty, aby dotazník vyplnili. Kromě toho byli všichni školní koordinátoři také dotázáni, do jaké míry byli celkově respondenti po seznámení se s šetřením TALIS 2013 ochotní vyplnit dotazník. Tabulka č. 36 Ochota respondentů vyplnit dotazník Abs. % rozhodně ano 85 38,6 spíše ano 130 59,1 spíše ne 5 2,3 rozhodně ne – – Celkem 220 100,0 Graf č. 23 Ochota respondentů vyplnit dotazník Ani jeden školní koordinátor neuvedl, že by učitelé rozhodně nebyli ochotní vyplnit dotazník. Pět školních koordinátorů dále uvedlo, že respondenti spíše nebyli ochotní vyplnit dotazník (2,3 %). Naopak téměř dvě pětiny (38,6 %) školních koordinátorů uvedly, že respondenti byli rozhodně ochotní vyplnit dotazník a další téměř tři pětiny (59,1 %) označily, že respondenti spíše byli ochotní. Další otázka byla směrována na postup při motivaci respondentů, kteří s vyplňováním dotazníku otáleli. 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% rozhodně ano spíše ano spíše ne