35 škol dle počtu učitelů zapojených do šetření. Ve školách s nejvyšším počtem zapojených učitelů byl také nejnižší podíl těch školních koordinátorů, kteří žádné další problémy ani pochyby neměli. Tabulka č. 32 Pochyby a potíže, které řešili sami školní koordinátoři – dle počtu šetřených učitelů ve škole (v %) do 10 84,6 — 1,5 3,1 1,5 — 6,2 — 3,1 11 – 15 84,8 1,5 — 3,0 1,5 — 6,1 3,0 1,5 16 – 20 84,4 3,1 — — 3,1 — 9,4 3,1 3,1 21 – 25 75,4 5,3 1,8 1,8 3,5 1,8 19,3 5,3 3,5 Celkem 82,3 2,3 0,9 2,3 2,3 0,5 10,0 2,7 2,7 Pozn.: možnost volby více možností Zároveň školní koordinátoři působící ve vedení školy častěji uvedli, že žádné další problémy ani pochyby neměli, a naopak výrazně menší podíl jich dle své výpovědi řešil problém přimět respondenty, aby dotazník vyplnili.