32 vnímáno jako problematické z hlediska ochrany důvěrnosti jejich odpovědí (školní koordinátoři si pro učitele, kteří neovládají práci na počítači, mohli kdykoliv před či v průběhu sběru dat od národního centra vyžádat papírové dotazníky, v těchto případech toho však nevyužili). V následující tabulce vidíme kombinaci odpovědí těchto šesti školních koordinátorů (viz sloupce 1 – 6). Tabulka č. 29 Kombinace odpovědí školních koordinátorů, kteří se ze strany respondentů setkali se žádostí o zápis odpovědí do online dotazníku 1 2 3 4 5 6 po předání informací nebylo vše jasné ano žádost o pomoc s přihlášením k online dotazníku ano ano ano ano ano ano žádost o asistenci při vyplňování online dotazníku ano ano ano ano ano ano žádost o zápis odpovědí do online dotazníku ano ano ano ano ano ano technické problémy u online dotazníku ano ano problém porozumět dotazníku v angličtině problém porozumět dotazníku v češtině nic z výše uvedeného Celkový počet zvolených odpovědí 4 3 3 3 4 4 Všech šest školních koordinátorů, kteří uvedli, že si některý z respondentů vyžádal, aby za něj školní koordinátor zapisoval odpovědi do online dotazníku, rovněž zatrhlo, že zaznamenali žádost o pomoc při přihlašování k online dotazníku, jakož i o asistenci při vyplňování online dotazníku. Dva z nich se také setkali s technickými problémy při vyplňování online dotazníku. Nelze tedy vyloučit, že původním záměrem školních koordinátorů bylo pouze asistovat těmto učitelům při vyplňování dotazníků, nakonec však byli z nějakého důvodu požádáni též o pomoc s vyplněním (některých) jejich odpovědí. Zajímavé je také zjištění, že školní koordinátoři, kteří na škole v době sběru dat působili ve vedení školy, zaznamenali méně problémů a dotazů, než školní koordinátoři, kteří ve vedení školy nepůsobili.