31 Tabulka č. 28 Situace, se kterými se školní koordinátoři setkali při jednání s respondenty Abs. % po předání informací nebylo vše jasné 43 19,5 žádost o pomoc s přihlášením k online dotazníku 69 31,4 žádost o asistenci při vyplňování online dotazníku 22 10,0 žádost o zápis odpovědí do online dotazníku 6 2,7 technické problémy u online dotazníku 26 11,8 problém porozumět dotazníku v angličtině 1 0,5 problém porozumět dotazníku v češtině 22 10,0 nic z výše uvedeného 107 48,6 Celkem 220 100,0 Pozn.: možnost volby více situací Graf č. 20 Situace, se kterými se školní koordinátoři setkali při jednání s respondenty Pozn.: možnost volby více situací Jak je patrné, téměř polovina školních koordinátorů nezaznamenala žádné z uvedených dotazů či problémů (48,6 %). Ze 113 školních koordinátorů, kteří se s některými uvedenými dotazy či problémy setkali, jich 69 zaznamenalo žádost respondentů o pomoc s přihlášením k online dotazníku a 43 jich také uvedlo, že respondentům nebylo po předání informací vše jasné. Celkem 26 školních koordinátorů také s respondenty řešilo technické problémy během vyplňování online dotazníku, 22 jich zaznamenalo žádost o asistenci v průběhu vyplňování online dotazníku a shodně 22 také problémy s porozuměním dotazníku v češtině, např. některým pojmům. Problém s porozuměním dotazníku v angličtině zaznamenal jen jeden školní koordinátor. Zajímavé je také zjištění, že šest školních koordinátorů uvedlo, že si některý z učitelů vyžádal, aby za něj zapisovali odpovědi do online dotazníku. To by mohlo být ze strany respondentů 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% nic z výše uvedeného problém porozumět dotazníku v češtině problém porozumět dotazníku v angličtině technické problémy u online dotazníku žádost o zápis odpovědí do online dotazníku žádost o asistenci při vyplňování online dotazníku žádost o pomoc s přihlášením k online dotazníku po předání informací nebylo vše jasné