27 Podobně jako u předešlé otázky mohli i zde respondenti označit více nabízených možností, pokud však označili 1. i 2. variantu odpovědi, byla jejich druhá odpověď při čištění smazána (pokud školní koordinátoři neumožnili přístup k Formuláři o účasti učitelů v šetření nikomu dalšímu, je zřejmé, že tím zároveň zajistili, aby se nedostal nezasvěceným osobám). Jak je patrné, přístup školních koordinátorů k Seznamu učitelů školy a k Formuláři o účasti učitelů v šetření se prakticky nelišil. Celkem 86,8 % respondentů dbalo na to, aby se Formulář o účasti učitelů školy nedostal k nezasvěceným osobám a 57,3 % dokonce neumožnily přístup nikomu dalšímu. Téměř polovina školních koordinátorů také uvedla, že brala ohled na to, aby tento formulář později dohledala. Nikdo neuvedl jinou odpověď, než byla v nabídce. Co se týče celkových odpovědí školních koordinátorů na tuto otázku, nejčastější odpovědí bylo, že dávali pozor na to, aby se k Formuláři o účasti učitelů školy nedostal nikdo další (32,7 %), dále ta samá odpověď společně s odpovědí, aby jej školní koordinátor později našel (24,5 %). Tabulka č. 24 Kombinace odpovědí na ohledy při úschově Formuláře o účasti učitelů Abs. % aby se k němu nedostal nikdo další kromě mě 72 32,7 aby k němu neměly přístup nezasvěcené osoby 38 17,3 abych jej později našel/našla 28 12,7 Pouze jedna odpověď – celkem 138 62,7 aby se k němu nedostal nikdo další kromě mě – abych jej později našel/našla 54 24,5 aby k němu neměly přístup nezasvěcené osoby – abych jej později našel/našla 27 12,3 Dvě odpovědi – celkem 81 36,8 2.5 Ochrana důvěrnosti odpovědí respondentů Kromě důvěrného zacházení s výše zmíněnými formuláři a rozhodnutí o anonymizování jmen učitelů bylo také důležité, aby školní koordinátoři zajistili spolehlivé předání průvodních dopisů a příp. dotazníků konkrétním respondentům. Každý respondent, který se šetření účastnil online, obdržel své heslo pro přihlášení k online dotazníku v zalepené obálce, která byla nadepsaná jeho jménem (nebo zástupným pořadovým číslem) a jeho identifikačním číslem. Zároveň ke každému papírovému dotazníku obdržel respondent i obálku, do které po vyplnění mohl dotazník vložit a zalepit ji – a takto předat zpět školnímu koordinátorovi, nebo obálku přímo odeslat národnímu centru. V závěrečném dotazníku byla školním koordinátorům položena otázka, zda obálky s průvodními dopisy a příp. dotazníky předali všem respondentům osobně. Jejich odpovědi jsou uvedeny v následující tabulce a grafu.