25 Graf č. 15 Na co dbali školní koordinátoři při úschově Seznamu učitelů školy Pozn.: možnost volby první či druhé odpovědi spolu se třetí Respondenti mohli označit více nabízených možností, pokud však označili 1. i 2. variantu odpovědi, byla jejich druhá odpověď v rámci čištění dat smazána (pokud školní koordinátoři neumožnili přístup k Seznamu učitelů školy nikomu dalšímu, je zřejmé, že tím zároveň zajistili, aby se nedostal nezasvěceným osobám). Při sečtení dvou prvních možností odpovědi je tedy zřejmé, že 87,3 % školních koordinátorů dbaly na to, aby se Seznam učitelů školy nedostal k nezasvěceným osobám, při čemž 59,1 % neumožnila přístup nikomu dalšímu kromě sebe (uschovaný Seznam učitelů školy měl obsahovat i jména učitelů, aby mohl školní koordinátor případně identifikovat jednotlivé respondenty a rozpoznat případné chyby či zodpovědět dotazy). Polovina školních koordinátorů také uvedla, že dbala na to, aby tento formulář později dohledala. Dvě školní koordinátorky zde uvedly podrobnosti ke své odpovědi. Jedna upřesnila, že Seznam učitelů školy měla uložený ve svém počítači, k němuž nemá nikdo jiný přístup, další pak, že jej uzamkla do skříně, aby se nedostal k nezasvěceným osobám. Nikdo neuvedl jinou odpověď, než byla v nabídce. Co se týče celkových odpovědí školních koordinátorů na tuto otázku, školní koordinátoři nejčastěji uváděli, že dávali pozor na to, aby se k Seznamu učitelů školy nedostal nikdo další (34,5 %), a dále tu samou odpověď spolu se zřetelem, aby jej školní koordinátor později našel (24,5 %). aby jej později školní koordinátor našel aby k němu neměly přístup nezasvěcené osoby aby se k němu nedostal nikdo další 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%