24 s těmito dokumenty zacházeli jako s důvěrnými. V některých případech však byl přístup k formulářům umožněn i jiné osobě ve škole. Tabulka č. 20 Umožnění přístupu k dokumentům jiné osobě Abs. % ne 207 94,1 ano – uveďte komu 13 5,9 Celkem 220 100,0 Graf č. 14 Umožnění přístupu k dokumentům jiné osobě Ze 13 školních koordinátorů, kteří umožnili přístup k Seznamu učitelů školy a/či k Formuláři o účasti učitelů v šetření ještě jiné osobě, jich sedm nechalo do těchto dokumentů nahlédnout ředitele či ředitelku školy (někdy s doplněním, že se zajímal/a o průběh šetření či měl/a zájem vidět stav sběru dat), pět jich přístup umožnilo zástupci či zástupkyni ředitele/ředitelky (jednou s doplněním, že školnímu koordinátorovi pomáhal/a při kontrole úplnosti materiálů a při jejich předávání respondentům) a jeden školní koordinátor umožnil přístup sekretářce školy (pro potřebu kontroly dat a odeslání korespondence). S ochranou důvěrných informací se pojí i potřeba tyto dokumenty dobře uschovat (školní koordinátoři dostali dle obecných pravidel za úkol uchovat si je ještě na dobu alespoň půl roku od sběru dat pro případnou potřebu kontroly). V dotazníku tak byli tázáni, na co při jejich úschově brali ohled. Tabulka č. 21 Na co dbali školní koordinátoři při úschově Seznamu učitelů školy Abs. % aby se k němu nedostal nikdo další kromě mě 130 59,1 aby k němu neměly přístup nezasvěcené osoby 62 28,2 abych jej později našel/našla 110 50,0 Celkem 220 100,0 Pozn.: možnost volby první či druhé odpovědi spolu se třetí 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% ano ne