22 Graf č. 13 Způsoby využití Formuláře o účasti učitelů v šetření před a při rozdávání přihlašovacích údajů a dotazníků Pozn.: možnost volby více způsobů Naprostá většina školních koordinátorů s Formulářem o účasti učitelů školy v tomto stádiu nějakým způsobem pracovala (95,5 %). Žádosti národního centra o kontrolu papírové verze s elektronickou vyhovělo 66,8 % školních koordinátorů, 63,6 % školních koordinátorů s jeho pomocí také zkontrolovalo úplnost materiálů ke sběru dat. Celkem 64,1 % jich podle tohoto formuláře rozdávala obálky s průvodními dopisy (a příp. dotazníky) a téměř polovina (48,2 %) jej měla při rozdávání těchto materiálů respondentům u sebe pro případ potřeby. Kromě nabídnutých způsobů práce s Formulářem o účasti učitelů v šetření mohli školní koordinátoři zatrhnout, že s ním pracovali „jiným způsobem“ a upřesnit svou odpověď. Jedna školní koordinátorka tak uvedla, že nechala učitele podpisem stvrdit převzetí obálky s přihlašovacími údaji či převzetí dotazníku. Další napsala, že formulář využila k zapisování informace, kdo již dotazník vyplnil, tedy se jedná o činnost, která již nesouvisela přímo s rozdáváním obálek. V následující tabulce jsou uvedené kombinace odpovědí školních koordinátorů s četností alespoň 1 %. 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% v tomto stádiu jej nevyužil/a jiná odpověď měl/a jej při rozdávání u sebe pro případ potřeby podle něj obálky (a příp. dotazníky) rozdával/a využití při kontrole úplnosti materiálů ke sběru dat ověření, zda papírová verze odpovídá elektronické