21 Graf č. 12 Podíl školních koordinátorů, kteří využili možnosti nahradit jména učitelů na Seznamu učitelů školy čísly Ze školních koordinátorů, kteří na škole v době šetření působili ve vedení školy, přitom této možnosti využila jen přibližně třetina (34,2 %), naopak ze školních koordinátorů, kteří ve vedení školy nepůsobili, jich Seznam učitelů školy anonymizovala více než polovina (52,1 %). Tabulka č. 17 Anonymizace Seznamu učitelů školy – dle toho, zda školní koordinátor působí ve vedení školy (v %) anonymizovali neanonymizovali Celkem působí ve vedení školy 34,2 65,8 100,0 nepůsobí ve vedení školy 52,1 47,9 100,0 Celkem 40,0 60,0 100,0 Na základě informací poskytnutých v Seznamu učitelů školy byl proveden výběr respondentů a každému školnímu koordinátorovi byl zaslán Formulář o účasti učitelů v šetření, se kterým měl dále pracovat. Školní koordinátoři tedy byli dotázáni, zda a jakým způsobem pracovali s Formulářem o účasti učitelů v šetření před a při rozdávání obálek s přihlašovacími údaji k online dotazníku, příp. při rozdávání papírových dotazníků. Jejich odpovědi ukazuje následující tabulka a graf. Tabulka č. 18 Způsoby využití Formuláře o účasti učitelů v šetření před a při rozdávání přihlašovacích údajů a dotazníků Abs. % v tomto stádiu jej nevyužil/a 10 4,5 ověření, zda papírová verze odpovídá elektronické 147 66,8 využití při kontrole úplnosti materiálů ke sběru dat 140 63,6 podle něj obálky (a příp. dotazníky) rozdával/a 141 64,1 měl/a jej při rozdávání u sebe pro případ potřeby 106 48,2 jiná odpověď 3 1,4 Celkem 220 100,0 Pozn.: možnost volby více způsobů 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% využili nevyužili