15 Tabulka č. 11 Podněty či dotazy, se kterými se setkali školní koordinátoři ze strany respondentů Abs. % dotazy na záměr či smysl šetření 134 60,9 dotazy na některé pracovní postupy 42 19,1 žádost o vyjasnění některých pojmů či částí dotazníku 73 33,2 nahlášení objevené chyby 1 0,5 jiné dotazy k šetření 13 5,9 jakékoliv dotazy, na které jste nedokázal/a odpovědět 2 0,9 s žádnými 48 21,8 Celkem 220 100,0 Pozn.: možnost volby více podnětů Graf č. 9 Podněty či dotazy, se kterými se setkali školní koordinátoři ze strany respondentů Pozn.: možnost volby více podnětů Dotazy dotýkající se záměru či smyslu šetření zaznamenal o poznání vyšší podíl školních koordinátorů, kteří nepůsobí ve vedení školy, než těch, kteří ve vedení školy působí. Školní koordinátoři působící ve vedení školy naopak častěji uvedli, že se s žádnými dotazy nesetkali. 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% s žádnými nahlášení objevené chyby jakékoliv dotazy, na které jste nedokázal/a odpovědět jiné dotazy k šetření dotazy na některé pracovní postupy žádost o vyjasnění některých pojmů či částí dotazníku dotazy na záměr či smysl šetření