12 Tabulka č. 9 Způsob vysvětlení záměru šetření TALIS 2013 respondentům (v %) pro všechny většinu asi polovinu menšinu pro nikoho Celkem společná schůzka 61,8 20,9 1,8 2,7 12,7 100,0 soukromý osobní rozhovor 15,0 13,6 10,5 37,7 23,2 100,0 telefonický rozhovor 0,5 — 0,5 10,0 89,1 100,0 e-mail či jiná písemná zpráva 25,0 1,4 0,9 6,4 66,4 100,0 poskytnutí vytištěného letáku a/či brožury 84,5 1,8 0,5 0,5 12,7 100,0 poskytnutí letáku a/či brožury v el. podobě 44,1 2,3 0,9 4,1 48,6 100,0 upozornění na články v časopisech 25,9 4,5 5,5 6,8 57,3 100,0 odkaz na www.talis.cz 70,5 5,5 1,8 3,2 19,1 100,0 odkaz na www.oecd.org/TALIS 29,1 2,3 2,3 3,6 62,7 100,0 Celkem 39,6 5,8 2,7 8,3 43,5 100,0 Graf č. 7 Způsob vysvětlení záměru šetření TALIS 2013 respondentům Nejrozšířenější formou, jakou se respondenti dovídali od školních koordinátorů o záměru šetření, byly informace poskytnuté na vytištěném letáku a brožuře, které byly školním koordinátorům pro účel propagace zaslány, dále v rámci společné schůzky s více respondenty a často byli též 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% telefonický rozhovor e-mail či jiná písemná zpráva odkaz na www.oecd.org/TALIS upozornění na články v časopisech soukromý osobní rozhovor poskytnutí letáku a/či brožury v el. podobě odkaz na www.talis.cz společná schůzka poskytnutí vytištěného letáku a/či brožury pro všechny respondenty většinu asi polovinu menšinu pro nikoho