9 V dotazníku byla též otázka na zkušenosti škol s jiným mezinárodním šetřením. Školní koordinátoři mohli mj. uvést, že se škola právě účastní i jiného mezinárodního šetření než TALIS 2013, nikdo tak však neučinil. Celkově tak mezi školami, které se zúčastnily hlavního sběru dat pro TALIS 2013, bylo 15 % škol, které dle výpovědi školních koordinátorů již měly předchozí zkušenost s jiným mezinárodním šetřením (nejednalo se však o totožných 15 % škol, na kterých pozici školního koordinátora vykonával někdo, kdo již jako školní koordinátor v minulosti působil). Tabulka č. 5 Zkušenosti škol s účastí v mezinárodních šetřeních Abs. % s předchozí zkušeností 33 15,0 bez předchozí zkušenosti 187 85,0 Celkem 220 100,0 Graf č. 4 Zkušenosti škol s účastí v mezinárodních šetřeních Přitom školy s vyšším počtem učitelů působících na úrovni ISCED 2 a vybraných pro účast v šetření měly zkušenost s nějakým mezinárodním šetřením častěji než školy s nižším počtem dotazovaných učitelů. Tabulka č. 6 Zkušenosti škol s účastí v mezinárodních šetřeních – dle počtu šetřených učitelů ve škole (v %) měly předchozí zkušenost neměly předchozí zkušenost Celkem do 10 učitelů 1,5 98,5 100,0 11 - 15 učitelů 15,2 84,8 100,0 16 - 20 učitelů 15,6 84,4 100,0 21 - 25 učitelů 29,8 70,2 100,0 Celkem 15,0 85,0 100,0 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% s přechozí zkušeností bez předchozí zkušenosti