8 Kombinaci více odpovědí označilo 12 osob, které nejčastěji uváděly, že jsou učitelem a zároveň v jiné než uváděné pozici (1,8 %), nebo učitelem a jiným pedagogickým pracovníkem (1,4 %). Tabulka č. 3 Kombinace více pozic školního koordinátora ve škole Abs. % zástupce ředitele/ředitelky 88 40,0 učitel/ka 57 25,9 ředitel/ka 53 24,1 v jiné pozici 6 2,7 jiný zaměstnanec ve vedení školy 3 1,4 Pouze jedna odpověď – celkem 208 94,6 učitel/ka – v jiné pozici 4 1,8 učitel/ka – jiný pedagogický pracovník 3 1,4 Dvě odpovědi – celkem 12 5,6 Pozn.: V tabulce jsou rozepsány pouze četnosti dosahující min. 1 %. Někteří školní koordinátoři také uvedli kombinaci ředitele či jeho zástupce s učitelem, tyto odpovědi však byly upraveny na pouze „ředitel“, resp. „zástupce ředitele“, neboť obě tyto funkce mají jako svou součást vyučovací povinnost. Školní koordinátoři byli dále dotázáni na předchozí zkušenost s koordinací jakéhokoliv šetření (na národní i mezinárodní úrovni) ve škole. Celkem 15 % školních koordinátorů uvedlo, že již v minulosti vykonávalo pozici školního koordinátora, pro ostatní to byla nová zkušenost. Tabulka č. 4 Zkušenosti školních koordinátorů s koordinací šetření ve škole Abs. % s předchozí zkušeností 33 15,0 bez předchozí zkušenosti 187 85,0 Celkem 220 100,0 Graf č. 3 Zkušenosti školních koordinátorů s koordinací šetření na škole 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% s přechozí zkušeností bez předchozí zkušenosti