7 Graf č. 1 V jaké pozici na škole působíte? Pozn.: možnost volby více pozic Zaměstnanci „v jiné pozici“ pak měli upřesnit, o jakou práci se jedná. Pět školních koordinátorů uvedlo, že na škole pracují v oblasti ekonomické či administrativní, tři školní koordinátoři napsali, že na škole zastávají pozici ICT koordinátora, dva byli metodici prevence rizikových jevů a jeden byl koordinátor angličtiny a IB (international baccalauréate). Celkem ve dvou třetinách škol si za školního koordinátora TALIS 2013 zvolili někoho z vedení školy. Tabulka č. 2 Působí školní koordinátor ve vedení školy? Abs. % ano 149 67,7 ne 71 32,3 Celkem 220 100,0 Graf č. 2 Působí školní koordinátor ve vedení školy? Zároveň pouze šest školních koordinátorů nepůsobilo ani ve vedení školy, ani jako učitelé a vykonávali pouze „jinou pozici“ (dva byli asistenti ředitele, další dva působili v ekonomické oblasti, jeden v ekonomické a administrativní oblasti a jeden byl koordinátor ICT). 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% v jiné pozici zřizovatel školy jiný pedagogický pracovník učitel/ka jiný zaměstnanec ve vedení školy zástupce ředitele/ředitelky ředitel/ka 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% ano ne