28 Vyhodnotit potenciál mentoringu pro personální práci ve vlastní škole.0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 1 - nejhůře připraven 2 3 4 5 - nejlépe připraven Vyhodnotit potenciál mentoringu Poskytovat kvalitní zpětnou vazbu a kolegiální podporu svým učitelům 0 20 40 60 80 100 120 1 - nejhůře připraven 2 3 4 5 - nejlépe připraven Poskytovat kvalitní zpětnou vazbu a podporu svým učitelům Zpětnou vazbu poskytovali také lektoři. Významná byla především jejich volná vyjádření směrem k tvůrcům vzdělávacího programu, v tomto případě modulu Mentorských dovedností. Z tzv. vzkazů autorskému je vybrán (prostý přepis):„Cíle a požadavky byly popsány velmi jasně, což usnadnilo přípravu modulu. V oblasti mentoringu však ředitele velmi zajímala otázka Kariérního řádu a predikce vývoje, aby dle toho potřebu mentoringu vyhodnotili a zaváděli.“„Obecně oceňovali možnost se seznámit s podstatou mentoringu. Mají tak představu, co je v budoucnosti ve školách čeká, a mohou se na tento proces připravovat.“