27 ››Získané teoretické znalosti o roli mentora a menteeho ››Znalost fází poradenského procesu, uvědomění si rizik vztahu mentor - mentee, vytvoření bezpečného prostředí ››Zásady, role a kompetence mentora, fáze poradenského procesu ››Pomoc při zajišťování uvádějícího učitele ››Rady při vyhledávání mentora ve škole, uvědomění si, co již z mentoringu využívám ve své praxi ››Zvážíme možnost mentora pro dva začínající pedagogické pracovníky od roku 2015/2016 Hodnocení bylo dvoukolové, šlo o dotazování bezprostředně po absolvování modulu a formou on-line dotazníků po ukončení celého vzdělávacího programu. Výsledky obou typů dotazování potvrzují užitečnost tématu pro ředitele. Pro ilustraci uvádíme názory absolventů na přínos modulu pro práci ředitele, na jejich připravenost využití mentoringu v personální práci ve vlastní škole.Přínos modulu pro moji práci (1 – nejméně přínosný, 5 – nejvíce přínosný) Modul Mentorské dovednosti vedoucích pracovníků0 10 20 30 40 50 60 70 80 1 - nejméněpřínosný 2 3 4 5 - nejvíce přínosný Modul Mentorské dovednosti vedoucích pracovníkůPo absolvování programu se cítím lépe připraven(a) (1 – nejméně, 5 – nejvíce)