22 Vyhodnocení dílčích modulůPřínos klíčových částí vzdělávacího programu pro moji práci (1 – nejméně přínosný, 5 – nejvíce přínosný)1 2 3 4 5 Neúčastnil jsem se Modul 1 Vedení sebe sama a druhých 22 (10,1 %)14 (6,4 %)18 (8,3 %)52 (23,9 %)100 (45,9 %)11 (5,0 %)Modul 2 Mentoring 17 (7,8 %)22 (10,1 %)33 (15,1 %)65 (29,8 %)70 (32,1 %)11 (5,0 %)Modul 3 Vedení a řízení změny 21 (9,6 %)13 (6,0 %)17 (7,8 %)50 (22,9 %)97 (44,5 %)20 (9,2 %)Setkávání ve školách 30 (13,8 %)4 (1,8 %)8 (3,7 %)17 (7,8 %)155 (71,1 %)4 (1,8 %)Závěrečná minikonference 23 (10,6 %)11 (5,0 %)13 (6,0 %)35 (16,1 %)101 (46,3 %)35 (16,1 %)0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 % 22 (10,1 %) 6,4 18 (8,3 %) 52 (23,9 %) 100 (45,9 %) 5,0 7,8 22 (10,1 %) 33 (15,1 %) 65 (29,8 %) 70 (32,1 %) 5,0 21 (9,6 %) 6,0 7,8 50 (22,9 %) 97 (44,5 %) 20 (9,2 %) 23 (10,6 %) 5,0 6,0 % 35 (16,1 %) 101 (46,3 %) 35 (16,1 %) 30 (13,8 %) 7,8 155 (71,1 %)Po absolvování programu se cítím lépe připraven(a) (1 – nejméně, 5 – nejvíce)1 2 3 4 5 vyznat se v typech osobnosti jednotlivých učitelů7 (3,2 %)21 (9,6 %)55 (25,2 %)102 (46,8 %)33 (15,1 %)rozumět a kvalifikovaně ovlivňovat motivaci učitelů6 (2,8 %)19 (8,7 %)60 (27,5 %)90 (41,3 %)43 (19,7 %)vyhodnotit potenciál mentoringu pro personální práci ve vlastní škole 7 (3,2 %)24 (11,0 %)72 (33,0 %)84 (38,5 %)31 (14,2 %)poskytovat kvalitní zpětnou vazbu a kolegiální podporu svým učitelům 6 (2,8 %)17 (7,8 %)40 (18,3 %)101 (46,3 %)54 (24,8 %)identifikovat slabé místo ve vlastní škole 6 (2,8 %)18 (8,3 %)33 (15,1 %)97 (44,5 %)64 (29,4 %)řídit proces změny ve vlastní škole a zvládat odpor proti změně6 (2,8 %)18 (8,3 %)41 (18,8 %)106 (48,6 %)47 (21,6 %)0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 % 21 (9,6 %) 55 (25,2 %) 102 (46,8 %) 33 (15,1 %) 19 (8,7 %) 60 (27,5 %) 90 (41,3 %) 43 (19,7 %) 24 (11,0 %) 72 (33,0 %) 84 (38,5 %) 31 (14,2 %) 17 (7,8 %) 40 (18,3 %) 101 (46,3 %) 54 (24,8 %) 18 (8,3 %) 33 (15,1 %) 97 (44,5 %) 64 (29,4 %) 18 (8,3 %) 41 (18,8 %) 106 (48,6 %) 47 (21,6 %)