76/80 7.1.3 Z adání informací k ročníku předmětu Krok 13 Přejděte na definici prvního/dalšího předmětu (link na jménu předmětu)Krok 14 Zadejte charakteristiku předmětu (včetně poznámky k předmětu v rámci UP)Krok 15 Zadejte všechny naplňované kompetence v rámci předmětu a popište k nim vzdělávací a výchovné strategie Krok 16 Přejděte na první/další ročník daného předmětu Krok 17 Vyberte ty kompetence, které se naplňují v daném ročníku předmětu Krok 18 Zadejte všechna průřezová témata (PT, TO) a jejich rozpracování v rámci roč-níku předmětu Krok 19 Nadefinujte všechny ŠVP výstupy naplňované v rámci ročníku předmětu, spá-rujte je s RVP výstupy a definujte k nim učivo (RVP výstupy – ŠVP výstupy – Učivo)Krok 20 Pokračujte krokem 16 pro všechny ročníky předmětu Krok 21 Pokračujte krokem 13 pro všechny předměty 7.1.4 M ezipředmětové vztahy Krok 22 Definujte mezipředmětové vztahy na úrovni předmětů, ročníků předmětů a definujte závislost ŠVP výstupůKrok 23 Vraťte se zpět na detail ŠVP 7.1.5 P opisné informace Krok 24 Přejděte na ŠVP formulářKrok 25 Vyplňte jednotlivé kapitoly formuláře ŠVP (popisné části ŠVP)Krok 26 Vraťte se zpět na detail ŠVP 7.1.6 K ontrola ŠVP Krok 27 Proveďte kontrolu ŠVP Krok 28 Vyplňte případný komentář k jednotlivým kapitolám Krok 29 Vraťte se zpět na detail ŠVP Krok 30 Vygenerujte finální dokument ŠVP (použijte případně vlastní šablonu pro ge-nerování ŠVP)