65/80 Popis sloupcůJednotlivé kompetence z RVP jsou vždy v záhlaví charakterizované názvem, v řádku „ŠKOLA“ je znění kompetence dle RVP, v řádcích jednotlivých předmětů se nachází po-pis naplňování jednotlivých kompetencí. Dále je v řádcích jednotlivých předmětů výčet ročníků, ve kterých je příslušná kompetence naplňována.Sloupce kompetencí, které nejsou v rámci ŠVP naplňovány, jsou v tabulce označeny čer-veně.Popis řádkůŠkola – řádek obsahuje popis kompetencí dle RVP.Předměty – obsahuje klíčové kompetence v jednotlivých vyučovacích předmětech s vý-čtem ročníků, ve kterých jsou rozvíjeny. Řádky je možné stáhnout a skrýt tak znění jed-notlivých kompetencí, zobrazen vždy zůstává pouze seznam ročníků.CELKEM – Počet předmětů – zobrazuje číselný údaj vyjadřující počet vyučovacích předmětů, ve kterých je příslušná klíčová kompetence rozvíjena.CELKEM – Počet ročníků – zobrazuje počet ročníků a vyučovacích předmětů, ve kte-rých je příslušná klíčová kompetence rozvíjena. Maximální hodnota tohoto čísla je tedy počet ročníků x počet předmětů.4.3 P omůcka – Průřezová témata Tato pomůcka obsahuje přehledový výpis všech průřezových témat pro relevantní RVP k ŠVP, je členěna podle ročníku a předmětu. Počet požadovaných témat nebo tematických oblastí, který je zadán v RVP, je porovnán s počtem využitých průřezových témat v ŠVP.Obrázek 62 Pomůcka – Průřezová témata