27/80 V uvedeném příkladu tedy tvoří součet týdnů „Činností“ s „Výukou podle rozpisu učiva“ (jinak řečeno podle rozvrhu hodin) celkovou délku výuky 40 týdnů.Jednotlivé funkce tabulky Činnost/název činnosti – po kliknutí na fialový název činnosti se otevře editor pro úpravu vlastností (názvu a času) činnosti.Odstranit – po kliknutí na tento text na konci řádku jednotlivé činnosti dojde k odstra-nění příslušné činnosti.Nová činnost – tlačítko otevře editor pro vložení nové činnosti do tabulky přehledu využití týdnů.Nezapomeňte svoje volby vždy uložit tlačítkem Potvrdit .3.7 Kompetence Tato část systému slouží k zadání formulací výchovných a vzdělávacích strategií na úrov-ni ŠVP v rámci zvolené formy vzdělávání. V této části systému je zřejmé, že se jedná „jen“ o editor, který umožní zaznamenat tvůrci ŠVP pojmenované společné výchovné a vzdělávací strategie směřující k dosahování jednotlivých klí-čových kompetencí žáky. Jejich pojmenování a popis je však výsledkem společné činnosti týmu školy při tvorbě ŠVP. Textové pole umožňuje vkládat běžné texty včetně základních funkcí textového editoru.Systém nepracuje s jednotlivými složkami klíčových kompetencí, jak jsou uvedeny v příslušných RVP, a nenabízí možnost k jejich „rozklíčování“ na úrovni ŠVP. Další kompetence viz následující obrázek.Obrázek 19 Výchovné a vzdělávací strategie