25/80 Celkem – celkový součet hodin za celou dobu výuky. Slouží k porovnání s rámcovým učebním plánem.Odstranit – toto tlačítko na konci řádku vyučovacího předmětu umožňuje odstranit z tabulky příslušný předmět.Akce mimo tabulky Nový předmět – umožňuje uživateli vytvoření nového předmětu a přesune ho do stránky pro zadání vzdělávacích oblastí/oborů a časových dotací, které předmět v jednotlivých ročnících čerpá. Do tohoto editoru je možné se dostat i později kliknutím na obrázek hodin u příslušného vyučovacího předmětu. Více v kapitole 3.9.4.Upravit období a ročníky – toto tlačítko otevře editor pro úpravy ročníků a období. Zde je možné vložit nové ročníky nebo stávající ročníky přejmenovat. Více v kapitole 3.8. Upravit/prohlížet mezipředmětové vztahy – tlačítko otevře editor mezipředmětových vztahů a závislostí. Více v kapitole 3.11.V některých případech RVP vyžaduje také zadávání a kontrolu celkové časové dotace, jedná se hlavně o RVP odborného vzdělávání.Obrázek16 Učební plán včetně celkových časových dotací Potom jsou časové dotace jednotlivých ročníků rozděleny na týdenní časovou dotaci a celkovou časovou dotaci. V příkladu na obr. 16 je anglický jazyk je dotován v 1. ročníku 3 hodinami týdně, tj. 102 hodinami ročně. Obě hodnoty je nutné zadat ručně při zadávání časových dotací předmětu.3.6.2 P oznámka k učebnímu plánu V této oblasti může uživatel zadat vlastní poznámky, které budou ve výstupním doku-mentu vloženy za tabulku učebního plánu, společně s poznámkami k jednotlivým vy-učovacím předmětům. Tímto způsobem je možné například upřesnit složitější požadav-ky na definici volitelných předmětů apod.Poznámky k učebnímu plánu často obsahují zásadní informace k využívání hodinové dotace a upřesňují důležité vztahy, které se promítají do rozvrhu hodin i organizace výuky. Jejich for-mulování proto doporučujeme věnovat velkou pozornost. Plán využití týdnů nebude ve většině případů v praxi přesně realizován. Tato funkčnost systému slouží proto, aby si škola mohla roz-vrhnout předpokládané činnosti v průběhu školního roku a do jednotlivých ročníků. Tak má škola jistotu, že např. nezapomene při plánování časového rozložení učiva na týden, kdy se koná lyžařský kurz, nikoli běžná výuka.