23/80 3.6 Učební plán Vstupem do této části tvorby ŠVP je souhrnná obrazovka „Učební plán ŠVP“ se zobra-zením předmětů, jejich časových dotací, přehledu využití týdnů a strategií naplňování kompetencí na úrovni zvolené formy vzdělávání. Vzhledem k délce je rozdělena do sekcí, které je možné samostatně skrývat.Pro uživatele může být nezvyklé spojení učebního plánu s klíčovými kompetencemi, resp. se stra-tegiemi jejich naplňování.3.6.1 Učební plán ŠVP Do této části databáze vstupuje uživatel kliknutím na modře podtrženou příslušnou for-mu vzdělávání, viz obr. 9.V záhlaví tabulky se nachází kromě informace o délce vzdělávacího programu a jeho formě tři důležité volby, které můžeme vybírat zaškrtnutím.Obrázek14 Učební plán 1 Párovat ŠVP výstup na učivo – pokud je volba zaškrtnuta, pak probíhá kontrola, že je ke každému ŠVP výstupu přiřazena alespoň jedna položka učiva.Kontrolovat kompetence – pokud je volba zaškrtnuta, probíhá kontrola, že jsou všech-ny kompetence v učebním plánu využity. Cílem je umožnit korektní vyhodnocení zadání ŠVP např. málotřídním školám.Kontrolovat PT – pokud je volba zaškrtnuta, probíhá kontrola, že jsou všechny poža-davky na pokrytí průřezových témat, tematických oblastí, případně jednotlivých témat v učebním plánu pokryty. Cílem je umožnit korektní vyhodnocení zadání ŠVP např. málotřídním školám.Členění tabulky učebního plánu je patrné z obrázků 14 a 15. Do podrobností jednotlivých vyučovacích předmětů se stejně jako v jiných částech systému vstupuje přes modré podtržené názvy vyučovacích předmětů.