57 ZDROJE ČŠI, 2013a. Překonávání školního neúspěchu v ČR: Zpráva o průběhu veřejné diskuze a výstupů výzkumu postojů odborné veřejnosti. Praha: ČŠI. Dostupné z: http://www.csicr.cz/cz/O-nas/Mezinarodni-setreni/Prekonavani-skolniho-neuspechu-v-CR/Zverejneni-Zpravy-o-prubehu-verejne-diskuze-a-vyzk ČŠI, 2013b. Zpráva o výsledcích šetření potřeb aktérů se zaměřením na problematiku hodnocení ve vzdělávání. Praha: ČŠI. Dostupné z: http://www.csicr.cz/Prave-menu/Mezinarodni-setreni/Posouzeni-systemu-evaluace-a-monitoringu-v-CR/Zprava-o-vysledcich-setreni-potreb-akteru KALOUS, Jaroslav, VESELÝ, Arnošt (eds.), 2006. Teorie a nástroje vzdělávací politiky. Praha: Karolinum. 172 s. ISBN 80-246-1260-7.OECD, 2013. Education at a Glance 2013: OECD Indicators. OECD Publishing. Dostupné z: http://dx.doi.org/10.1787/eag-2013-en OECD, 2013a. Synergies for better learning: an international perspective on evaluation and assessment. Paris: OECD. ISBN 978-926-4190-641.POL, Milan, 2007. Škola v proměnách. Brno: Masarykova univerzita. 194 s. ISBN: 978-80-210-4499-9.SANTIAGO, P. et al., 2012. Zprávy OECD o hodnocení vzdělávání: Česká republika 2012. OECD Publishing. Dostupné z: http://dx.doi.org/10.1787//9789264116788-en TWIST, M. van, STEEN, M. van der, KLEIBOER, M., SHERPENISSE, J., THEISENS, H. Coping with very teak primary schools: Towards smart interventions in Dutch education policy. OECD, July 2013. 56 s.VRABCOVÁ, Daniela, PROCHÁZKOVÁ, Lucie, RÝDL, Karel (eds.), 2012. Autoevaluace školy v zahraničí: Pohled do evaluačních systémů ve vybraných zemích. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků. 367 s. ISBN 978-80-87063-75-0.