17 GRAF 2 Reditel/reditelka školy (SŠ)Reditel/reditelka školy (ZŠ)Ucitel/ucitelka (SŠ)Ucitel/ucitelka (ZŠ)0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 12,7 63,6 21,8 1,8 10,8 41,5 43,1 4,6 12 53,7 32,6 1,7 18,5 45,7 32,1 3,7Rozhodne souhlasím Spíše souhlasím Spíše nesouhlasím Rozhodne nesouhlasímTvrzeníJe treba zvýšit využívání tzv. formativního hodnocení (využívání hodnocení jako zpetné vazby umožnující reagovat na vzdelávací potreby žáku a podporovat další vývoj ucení), i když jeho zavádení je nárocnejší, protože je pri nem duraz kladen na komunikaci ucitele se žákem a na využití slovního hodnocení na úkor „tradicního“ významu známek.