35 Odpovědi českých žákůKód odpovědi 0 1 9 Četnost (%) 2003 1,34 97,13 1,53 Četnost (%) 2006 1,83 95,74 2,43 Úloha testuje schopnost přečíst data z grafu. Úspěšnost řešení úlohy překročila 95 %.Otázka 11.2 PROJÍŽĎKA AUTEM Kolik bylo hodin, když Katka šlápla na brzdu, aby se vyhnula kočce?Odpověď: .......... ZÁMĚR OTÁZKY 11.2 Popis: Porozumět grafu, který znázorňuje rychlost auta během jízdy Tematický okruh: Změna a vztahy Kontext: Veřejný Postup: Interpretování, aplikace a hodnocení matematických výsledkůÚspěšnost (%)Celkem Dívky Chlapci Česká republika (2003)79,74 75,88 83,42 Česká republika (2006)76,74 71,82 80,57 Průměr zemí OECD (2003)78,42 76,35 80,48 Průměr zemí OECD (2006)80,59 78,65 82,46 HODNOCENÍ OTÁZKY 11.2 Úplná odpověďKód 1: 9:06 NEBO šest minut po deváté hodiněNevyhovující odpověďKód 0: J iná odpověďKód 9: Nezodpovězeno Odpovědi českých žákůKód odpovědi 0 1 9 Četnost (%) 2003 18,81 79,74 1,44 Četnost (%) 2006 21,09 76,74 2,17 Při řešení úlohy žáci prokazují schopnost interpretovat graf a identifikovat reálnou situaci z průběhu grafu.Otázka 11.3 PROJÍŽĎKA AUTEM Byla Katčina zpáteční cesta kratší než vzdálenost, kterou ujela z domova k místu, kde se odehrála příhoda s kočkou? Vysvětli svou odpověď pomocí údajů uvedených v grafu.