265 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.27 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s používáním počítačů (část 3/3) Výsledky na základě údajů, které uvedli sami žáci Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. Započítané efekty odpovídají koeficientu z regrese, kde jsou zavedeny jako další nezávislé proměnné Index PISA uvádějící ekonomický, sociální a kulturní status žáků (ESCS), druhá mocnina ESCS, chlapec a model přistěhovaleckého původu (první generace). 2. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 3. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003706