259 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.23 Vztah mezi výkonem v řešení problémů a vytrvalostí/otevřeností k řešení problémů Výsledky na základě údajů, které uvedli sami žáci Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. Výsledky založené na kvantilové regresi výkonu v řešení problémů na indexu vytrvalosti. 2. Výsledky založené na kvantilové regresi výkonu v řešení problémů na indexu otevřenosti k řešení problémů. 3. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 4. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003706