250 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.19 Výkon v řešení problémů a přistěhovalecký původ (část 1/2) Výsledky na základě údajů, které uvedli sami žáci Poznámky: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). Tato tabulka byla vypočítána s ohledem na všechny žáky s informací o jejich přistěhovaleckém statusu (včetně žáků s chybějícími údaji o Indexu PISA uvádějícím ekonomický, sociální a kulturní status žáků). 1. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 2. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003706