248 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.18b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle statusu povolání rodičů (část 1/2) Výsledky na základě údajů, které uvedli sami žáci Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. Generalizované poměry šancí odhadnuté s logistickou regresí na národních výběrech PISA. Na ukazateli úspěšnosti pro každou otázku je provedena regrese na model typu otázky, status povolání rodičů a podmínky interakce (status povolání x typ otázky). K odhadu jsou přidány modely formy testu. Tento sloupec uvádí rozdíl mezi logitem na podmínku interakce a logitem na model typu otázky v exponenciální formě. 2. Generalizované poměry šancí odhadnuté s logistickou regresí na národních výběrech PISA. Na ukazateli úspěšnosti pro každou otázku je provedena regrese na model typu otázky, status povolání rodičů a podmínky interakce (status povolání x typ otázky). K odhadu jsou přidány modely formy testu. Tento sloupec uvádí logit na podmínku interakce v exponenciální formě. 3. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 4. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003706