240 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.13 Síla vztahu mezi socioekonomickým statusem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách (část 3/3) Výsledky na základě údajů, které uvedli sami žáci Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. Jednoduchá dvourozměrná regrese výkonu v Indexu PISA uvádějícím ekonomický, sociální a kulturní status žáků (ESCS), směrnice je koeficient regrese pro ESCS. 2. Koeficient determinace R2 z koeficientu regrese výkonu v Indexu PISA uvádějícím ekonomický, sociální a kulturní status žáků (ESCS). 3. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 4. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003706