214 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.3.6 Relativní výkon v úkolech na získávání a využití poznatků Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. \"Úkoly na získávání poznatků\" jsou úkoly, které měří postup \"zkoumání a porozumění\" nebo \"znázorňování a formulování\". 2. \"Úkoly na využití poznatků\" jsou úkoly měřící postup \"plánování a provádění\". 3. Generalizované poměry šancí odhadnuté s logistickou regresí na celém výběru PISA. Průměrný logit modelů zemí pro členské státy OECD je nastaven na 0; k odhadu jsou přičteny modely pro testové formy. 4. Generalizované poměry šancí odhadnuté s logistickou regresí na celém výběru PISA. Průměrný logit modelů zemí pro členské státy OECD je nastaven na 0; k odhadu jsou přičteny modely pro testové formy a modely pro formát odpovědi propojené s modely pro jednotlivé země a ekonomické celky. 5. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 6. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003687